Wójt Gminy Szczaniec informuje mieszkańców gminy o możliwości składanie wniosków na dofinansowanie usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest ze swoich nieruchomości położonych na terenie gminy Szczaniec.
Zakres działań obejmować będzie demontaż, odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie posiadacza nieruchomości.
Planowany termin realizacji zadania czerwiec-wrzesień 2025 r.
W związku z powyższym Wnioski należy składać w terminie do dnia 30.04.2025 r. w Urzędzie Gminy Szczaniec – Biuro Podawcze.
WAŻNE:
- zgłoszenia robót budowlanych, pozwolenia na rozbiórkę lub pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Starosty Powiatu Świebodzińskiego
(należy dostarczyć do dnia 30 maja 2025 r. – a nie jak we wniosku do 30.04.2025 r.) - uzgodnienia z Powiatowym Konserwatorem Zabytków – właścicieli nieruchomości, których obejmuje obszar zaznaczony czerwoną linia na mapie zamieszczonej poniżej (należy dostarczyć do dnia 30 maja 2025 r.)
Formularz do pobrania poniżej lub w wersji papierowej w pok. nr 21
DO POBRANIA:
2. Informacja o wyrobach zawierających azbest
4. Załącznik nr 2 Oświadczenie współwłaściciela
5. Azbest RODO
Pliki Starostwa Powiatowego do wydruku (w przypadku demontażu):